انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر / باند سارقان خودرو در تنکابن متلاشی شد

متلاشی شدن باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده، تشدید مقابله با خرده فروشان و کنترل محور‌های مواصلاتی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری و مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌ها و دیگر عوامل انتظامی در این طرح‌ها موفق شدند. ۵ باند تهیه وتوزیع موادمخدر را متلاشی و ۲۶۴ متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در این طرح ۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد و ۱۶ دستگاه خودرو و ۲۰ حقه وافور از متهمان کشف شد.

باند سارقان خودرو با ۸ فقره سرقت در تنکابن متلاشی شد

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان و بررسی صحنه‌های سرقت موفق به شناسایی سارقان خودرو و داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: ماموران در ادامه با شناسایی ۶ متهم به سرقت خودرو از اعضای باند سارقان با هماهنگی قضائی این افراد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۸ خودرو به همراه پلاک سرقتی و مقادیر زیادی ضبط، باند، کپسول آتش نشانی خودرو، تجهیزات و لوازم خودرو، رینگ و لاستیک، جک، عینک آفتابی، فلش مموری و … کشف شد.

از شناسایی مالخر در این پرونده خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۳ کیلو تریاک در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان بهشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در اجرای این طرح، مأمورن پلیس مبارزه با موادمخدر ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان و همچنین شناسایی خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر این طرح را به مرحله اجرا درآوردند.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر، گفت: ۳ کیلو تریاک در این طرح کشف شد و ۹ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر به همراه ۱۰ معتاد دستگیر شدند.

کشف یک کیلوشیشه در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی به اجرا در آمد.

او افزود:ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه ۱۰ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از توقیف ۵ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و، گفت:ماموران انتظامی ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، سرقت منازل و یک کیلو مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده بود، را کشف و ۵ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

سارق اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ متهم به سرقت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل اعتراف کرد و از وی مقادیری لوازم سرقتی کشف شد.

اخبار مرتبط